E-shop

Profil

Naše společnost, HOME & OFFICE s.r.o., byla zapsána do Obchodního rejstříku počátkem roku 2007 a plně navazuje na původní firmu Ing.Miloš Hrdina - HOME & OFFICE, působící od r.2002.
V oblasti komplexních dodávek papírenského a kancelářského zboží úspěšně spolupracujeme s několika stovkami význačných firem, úřadů, škol a institucí nejen v Brně ale i po celé ČR.
Naším cílem je bezchybné, cenově přijatelné a rychlé uspokojování požadavků i těch nejnáročnějších zákazníků.
Z tohoto důvodu neustále rozšiřujeme náš sortiment, který obsahuje nejen kancelářské zboží jako je např. papírenské zboží, pořadače, obálky, spotřební materiál pro tisk i vazbu a úpravu dokumentů, ale i sedací kancelářský nábytek, bílou kuchyňskou techniku, drogistické potřeby a balené nápoje a občerstvení.
Kromě běžného sortimentu uvedeného v katalogu HOME&OFFICE
a na www.home-office.cz jsme připraveni zajistit jakékoliv nestandardní položky dle Vašich požadavků, např. zakázkový nábytek, domácí spotřebiče a výpočetní techniku.
Objednávky je možné realizovat po vzájemné dohodě libovolným z následujících způsobů: faxem, mailem, telefonicky, na www.home-office.cz. Případně je možný i Váš osobní výběr v naší provozovně v Brně, Štefánikova 36a v pondělí až pátek od 8.00 do 17.00 (12.00 až 13.00 polední přestávka)
Mezi naše přednosti patří zejména:
- nízké ceny
- vysoká kvalita a rychlost dodání (standardně do 24 hodin)
- platba za dodávky převodním příkazem
- poskytování tzv. Náhradního plnění ve smyslu §81,odst.2 písm.b) zákona č.425/2004 Sb o zaměstnanosti. Zaměstnáváme více než 50% osob se ZP, aktuální průměrný přepočtený stav osob se ZP je 4,00
Distribuce objednaného zboží probíhá převážně našimi řidiči vlastními dodávkovými auty, což zabezpečuje osobní přístup ke každému zákazníkovi a individuální péči každé dodávce.